Garantie
Garantie op jouw aankoop
Het kan natuurlijk gebeuren dat uw product een fabricagefout bevat of dat het product beschadigd is geraakt tijdens het transport. Als u dit bij ons heeft gemeld zullen we in overleg kijken hoe we dit gezamenlijk oplossen, dit is natuurlijk afhankelijk van het soort product.
Mocht het product na het verstrijken van de wettelijke bedenktijd beschadigd raken dan zullen we samen met je overleggen hoe we het product kunnen repareren of omruilen.
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over onze service? Dan willen wij dit graag weten. We zullen snel mogelijk zorgen voor een passende oplossing. Ook kunt u ons bellen op 0524-515899 of mailen op gedenken@ugna.nl.
Garantiebewijs
Uw orderbevestiging die wij per mail sturen is uw aankoopbewijs. Als u aanspraak wil maken op de garantie dan vragen wij altijd naar uw aankoopbewijs. Uw bankafschrift kan in het geval van een beschadigd product ook dienen als aankoopbewijs.